Η Trésor Hospitality παρέχει υπηρεσίες λειτουργικής διαχείρισης για το ξενοδοχείο σας, διασφαλίζοντας τη σύγχρονη και ομαλή λειτουργία του, εποπτεύοντας κάθε παράρτημα, αναλαμβάνοντας την πρόσληψη προσωπικού, επιτυγχάνοντας τη μείωση των πάγιων εξόδων και εφαρμόζοντας ένα σύστημα ποιοτικής διαχείρισης.
Προσωπικό
Η διαδικασία πρόσληψης προσωπικού είναι πολύ σημαντική και διαδραματίζει βασικό ρόλο στις προσφερόμενες υπηρεσίες και την εμπειρία των επισκεπτών. Η ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου σας βασίζεται στο σωστά εκπαιδευμένο προσωπικό που επιλέγεται από τη Trésor Hospitality.
Διαδικασίες ξενοδοχείου
Με στόχο τη διατήρηση της ποιότητας και της συνέπειας των υπηρεσιών στο ξενοδοχείο σας, δημιουργούμε γραπτές οδηγίες για τα μέλη του προσωπικού, στις οποίες τους περιγράφονται οι τυποποιημένες διαδικασίες λειτουργίας που πρέπει να ακολουθηθούν.
Ολική διαχείριση ποιότητας
Η εφαρμογή ενός συστήματος Ολικής Διαχείρισης Ποιότητας στο ξενοδοχείο σας είναι ιδιαίτερα σημαντική προκειμένου να επιτευχθεί η ανταγωνιστικότητα και η επιχειρηματική αριστεία.
Κρατήσεις/Υποδοχή
Food & Beverage
Mice (Meetings, Incentives, Congress, Events)
House Keeping
Προμήθειες
Εγχειρίδιο Διαδικασιών Ξενοδοχείου
VIP Υπηρεσίες Πελατών
Οργάνωση Λειτουργικών Τμημάτων
Εγχειρίδιο Διαδικασιών Ξενοδοχείου